Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday 26 January 2010

Salam Dari Tanahair

Elloooo.........kali ni 'live' broadcast dari tanahair terchenta! Aku balik bercuti, lari dari kesejukan melampau kat UK dan kembali to the warm weather in Malaysia.

It has been more than a week now tapi rasa cam baru sekejap je. 1st few days tu mmg sibuk giler, jumpa femli2 kat Seremban pastu balik umah mentua kat Perak 4 hari. Maklum le...lama sangat dah tak jumpa. Dari Perak, kami ke KL, jumpa ipar-duai belah hubby. Selesai upacara penyerahan cenderahati (yang tak seberapa tue...), kami fly ke KB, mengadap femli belah aku plak. Sekarang dah 3-4 hari kat KB, baru settle down....baru le sempat menjenguk e-mail dan menyinggah blog kawan-kawan. Tu pun menumpang kasih broadband adik aku......

Masa mula2 touched down, Alia dah komplen....panasssss. Siap ajak kami balik London lagi. "I want to go back to London....I want to go home!" Cesss...sungguh tidak sedar diri anak Mat Salleh celup ni. Sudahnya suamiku yang baik hati ittew (bodek ni sebenarnya sebab besdayku tak lama dah...) dengan paksa relanya memasang air-cond kat umah opah di BG pastu kat umah tokma di KB plak. Niat asal sebagai prezen tahun baru utk parents kedua-dua belah pihak, tapi kira macam serampang dua mata la jugak sebab Alia pun tumpang sekaki. Bijak...bijak.

Dah balik kampung ni, jumpa sepupu-sepapat, fenin pulak kepala tokma n tokbah melayan cucu2. Macam2 karenah. Nanti la...akan ku update aktiviti2 kami kat sini, bila berkesempatan. Sekarang ni nak amik masa merehatkan diri dan spend masa ngan ma n abah aku kat sini.

Sehingga berjumpa lagi!!


2 comments:

cikJintan said...

selamat pulang jgn lupa call aku!!!

Ms J said...

owh..dah balik cuti2 mesia...ehehe...anak saya pon xthn panas ms mula2 sampai...asyik mintak nk balik umah...ayat sebijik cam anak akak tu...ehehe..2-3 months gak baru die fhm kene dok sini..xbalik sana dah...now dh ok sket...xde peluh merecik cam awal2 dulu..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :