Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday 5 February 2009

Facebook


Aku baru beberapa hari sign up utk Facebook. Selama ni aku ingat cukup la dgn Friendster. Tapi Facebook ni lagi gempak. Aku jumpa balik member2 masa kat UKM dulu, kawan skolah n kawan masa matrikulasi. How cool is that? Hahahah bestnya. Sungguh la aku ni ketinggalan zaman. Org dah berzaman ada facebook, aku baru nak mula. Takpe la, better late than never, kan?

Orait, tamau tulis panjang2 sebab nak blaja tido awal. Skrg ni dah 12.30 malam. Aku takmau jadik burung antu lagi, mau jadi orang. Tido awal, bangun awal.

Good nite!




4 comments:

iina said...

leh add akak dlm facebook carik nama akak lina Has ;)

Asmida Ismail said...

beres k ina. beres.kat situ gak as jumpa si mol. dulu penah gak perasan muka dia kat blog k ina. rupanya mmg betul la dia.

iina said...

kecik jek dunia kan ;) walaupun jauh kat uk nie gak yg jumpa ;)

Asmida Ismail said...

yaaa betol betol. bagus gak mende2 virtual nih, merapatkan silaturrahim gitu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :