Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

MY PRECIOUS

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Friday, 9 September 2011

Enjoying Summer - May 2011

Summer..... a jolly good season to catch up with friends whilst enjoying the outdoor activity - particularly a trip to the Windsor Great Park. We had a good long walk....almost 3km long, filled up our tummy with finger foods and relaxed under the colourful panorama of the lake. What a bliss!!


Alia and Taha, Farida's son.









First time dengar skunk cabbage. Nak tau macamana rupanya?

Ni la rupanya...kat belakang kiddies ni...besar. Tak pasti la pulak bau busuk ke tak tapi budak2 ni cakap bau busuk.


Barisan kanak-kanak.

Barisan ibu-bapa. Kesian Zamri, kepalanya terpotong separuh. Alia yg amik gambar.....



Selepas meronda taman ngan Farida, kami pegi BBQ kat Silwood. Burger kat sini selalunya memang sedap tapi selalu sangat aku dapat makan sikit je sebab ramai students so agak berebut2 la. Aku pulak sbb dah tua, malas la nak buat gelojoh, kan. Agaknya sebab tu le makanan terasa sedap je...sebab aku dapat sikit.


4 comments:

ieda said...

tu dioooo..start dh buat marathon blog..hehehe..apa citer kak as?

Asmida said...

hahaha...tu la konon2 nak buat marathon la tapi letih la pulak. nanti sambung...

K As sihat...(psttt...I preggie, you). Ida apa kabar? Apa citer terbaru?

sitiezahim said...

kak long pregnen?? wahh tahniaahhhh

ieda said...

Kak As, saya gini je la.takde cite apa..skrg ni otak hanya igt thesis je..igt je thesis..geraknya heeemmmm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :