Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

MY PRECIOUS

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Sunday, 11 September 2011

Farewell Party - July 2011

My friends in Egham, Staines and Windsor has kindly arranged a farewell party for those leaving the UK. Thank you very much, from the bottom of my heart. It was a really joyous one. Lots of laughter and tidak ketinggalan plenty of foods. Macam-macam ada. Semuanya pandai memasak. Bila berjauhan, nak tak nak kena belajar. Kalau tidak, tak dapat la merasa makanan Malaysia. Kat Malaysia bukan main lagi, dapur pun menjengah sekali-sekala, kat sini, memang bersilat kat dapur le jawabnya, hehehhe.

The leavers.....Syida, K Lina, Maswa and me.

One special gift from my beloved friends.

Prezzies for the White Elephant. This game is great!!! I love it!


To all my friends in London........Selamat Hari Raya dan semoga berjumpa lagi. Kenangan bersama anda semua tetap bersemadi dalam hatiku.

Love,
As dan famili.

2 comments:

sitiezahim said...

betul kan kak long..kat msia dapur tuh kita jeling2 aje..kat sini terpaksa la kuar silat cekak silat gayung tek wan do semua hihihihi

Asmida said...

Siti...betul tu. Siti memang dah terbukti terer. Balik boley bukak kedai. Cam kak long ni, sampai ke sudah...tak jugak reti2 masak, huhuhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :