Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Saturday 8 August 2009

Graduate School of Life Sciences & Medicine (GSLSM) Summer Symposium

Aku pegi symposium ni lama dah, awal bulan July ari tu. Hajat di hati nak tinjau2 taun ni, taun depan nak hantar poster sendiri lak, insyaAllah. Aku tak enjoy sangat sebab ada 3 je poster yang ada kena-mengena ngan bidang aku.

Ngan kawan aku yang kini dah 3rd year...nak abis dah......taun depan giliran aku lak. Tapi kenapa aku rasa cam aku ni baru 1st year je? Berdebar pulak pikir pasal projek nih.

Poster yang menjadi pilihan juri tahun lepas.

Yang ni pun among the award-winning poster gak.

Kawan-kawan, doakan aku berjaya dapat PhD tahun 2011 nanti. Aku takut laaaaaaaaaaaa!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :