Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Friday 21 May 2010

Kunjungan dari Manchester

Entry ini ditujukan khas buat ma di kampung.

K Lah n femli merupakan kawan lama mak aku. Aku n hubby selalu singgah jumpa mereka mereka setiap kali kami naik ke utara. Kali ni mereka pula ke selatan, berjumpa kami. Selama beberapa hari, meriah la rumah kami dengan gelagat dan cerita masing2. Banyak juga mereka berjalan di sekitar London. Aku n femli tak dapat ikut sebab aku kena siapkan kerja-kerja penyelidikan. Tapi mereka ni, bab2 berjalan memang 300x lebih terer dari aku n hubby, hhihihi.

Di Windsor Great Park.

Cikgu Man (walaupun dia lecturer UM dah skrg ni, sampai skrg aku panggil cikgu- dah terbiasa) dan Hilwa.

One for the album.


Haiqal dan Nurul, bersama K Lah n suami.

Dah besar2 semuanya anak K Lah, kan ma? Dulu dorang sekolah rendah lagi...sekarang dah jadi anak dara n anak bujang. Harap entry ini dapat mengubat kerinduan ma pada mereka.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :