Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Sunday 11 December 2011

Macam-macam gila manusia ni

Ada orang gila handbag, ada orang gila kereta. Aku pulak gila pushchair.

Sekarang ni aku dok gila kat Bebe Confort Loola Up la pulak. Senang nak lipat2 masuk dalam keta. Single-handled folding operation. Tak payah nak susah2 pakai 2 tangan. Aku suka Quinny Buzz aku tu tapi aku paling benci folding systemnya. Susah banget. Unfolding senang sebab automatik. Tapi nak melipatnya memang perlu kerahan tenaga setiap kali nak lipat.
Pastu Loola punya wheels boleh dicontrol sama ada nak swivel atau locked wheels pakai button kat handle je. Tak payah nak adjust dekat wheels tu. So.... senang la. Tangan tak kotor. Aku rasa carrycotnya pun cute, tak besar sangat. Just nice je. Hmmm...nak kena buat pembelian rahsia lagi ni. Kalau mintak approval Mr Hubby, mesti dia tak setuju. Aish...rasa bersalah la pulak.


Apa-apapun, jamu mata je la dulu. Ada rezeki dapat le beli. Kalu tidak, telan ayaq liur je la.



1 comment:

sitiezahim said...

kenkonon nak rahsie tp dah publish kat sini..hihihi :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :