Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Friday 17 April 2009

SIRI 3 : RUNNYMEDE PARK

8 APRIL: PICNIC AT RUNNYMEDE PARK
Hari ni sebab cuaca sangat best, so hubby ajak lunch kat park. Disebabkan aku baru lepas masak aku setuju je. Rugi kalau tak kuar rumah masa hari cerah camni. Apalagi aku pun masukkan semua lauk-pauk dalam bekas, terus ciao. Mula2 ingat nak gi park yg dekat2 je cam kat Virginia Water ke Sunningdale ke tapi pastu aku decide nak ke Runnymede Park pulak. Sebabnya aku tak penah pegi sana. Lalu je depan park tu. Tengok macam cantik je.

Memang cantik rupanya. Ada sungai, taman permainan, field, tempat mancing, boat ride etc. Berbaloi la kami datang hari ni. Best sekali-sekala makan luar camni. Cantik sungguh pemandangan hari ni.
Masa tu terasa nak freeze masa sekejap. It was a perfect moment.


Sebelum makan posing dulu

Terimalah hadiah pemberian adinda, sebotol air buat penghilang dahaga

Hah, makan betul2. Kalau tak abis tak boleh balik. Tinggal kat sini.

Hari yang indah


Kan best kalau hari2 cerah camni....emm wishful thinking.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :