Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Wednesday 1 July 2009

Birthday

Alia pegi birthday party kawan sekelas dia. First party kat rumah Nat. 2nd party kat rumah Asha. Dua-dua adalah classmate Alia. Sejak hari tu dia asyik tanya....when is my birthday, mama? Are we going to have a party? Aku jawab "Later, tunggu ayah datang". Tu adalah jawapan automatik a.k.a preset answering machine in me, whenever aku tak tau nak jawab tricky questions dari Alia.

Birthday girl, Asha with her mom and Alia
Themed party..these girls looks lovely
Nat's party. Alia tak mau amik gambar. Nat is the cheekiest girl of the three. So so cute.

Sebab kawan-kawan sekelas dia buat birthday party, Alia masih dok tanya-tanya aku bila nak buat party utk birthday dia. Ikutkan hati memang nak buat tapi sebab hubby kat Malaysia rasa tak best pulak. So nanti aku buat jugak, insyaAllah. Saja bagi budak-budak ni suka. Tunggu hubby datang Ogos ni. Yang bestnya, tanpa disangka-sangka Cik Ida beli birthday cake utk Alia. So sweet! Hepi si Alia.

Terima kasih daun keladi Cik Ida!!! Nanti bagi la lagi!!

Comel kan kek ni. Alia suka sangat.

Alia dan Fuadi..celebrate her birthday in quiet.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :