Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Wednesday 1 July 2009

Rumahku penuh sawang !!

Sudah hampir 2 bulan aku tak mengemas rumah!! Dah penuh sawang dah. Bukan apa, aku busy sangat dengan research project yang baru ditambah dengan aktiviti-aktiviti bersosial kat sini. Tiap kali aku nak berblog je, rasa bersalah timbul sebab report tak siap-siap lagi. Sebelum ni aku kononnya bersungguh-sungguh nak menyiapkan upgrade report. Pastu sv aku cakap, bulan Oktober baru boleh upgrade sebab bulan Ogos dia merayau ke South Africa, bulan September sepanjang bulan dia kat South Ken. So bulan October baru ok. Bila dah tau camtu, aku pun jadik malas. Dalam otak aku, nanti la siapkan report tu...lambat lagi (syaitan menghasut mindaku yg suci ini).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :