Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

MY PRECIOUS

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Friday, 10 December 2010

Kew Garden

14 November 2010

Yeayyyyyy!!!! Cik abe sudah datang! Sukaaaa sangat.
We went to Kew Garden...tempat yang sangat fofular for budak2 botany. A place where you can find interesting and weird plant species.



Kat dalam ni ada ikan keli yang sangat besar.

Canopy walkway. Gerun jugak masa dok kat atas nun, sebab lantainya berkeriuk-keriuk.

Rasanya ni Temperate House, kalau tak silap.

Rehat jap.....bawah pokok gergasi.

Apa orang panggil ni? Tapiory? Lupa la...makcik tak pandai sgt omputeh ni.

Seaweeds...pojaaan hatiku!




Kat dalam Tropical House. Panasss....dah le berwinter coat segala.


Sebulan sebelum hubby datang, aku dah pegi Kew ni sebenarnya. Went with K Ju. Pegi Jumpa Amin who was working in Kew as a placement student. Budak 1st class ni. Memang banyak dia tau pasal pokok2 ni. Tak sia2 la uni hantar dia datang. Ada orang dalam, kami dapat privillege le. Masuk free. Masa pegi ngan hubby pun, masuk free gak.




Big stink- the biggest flower in the world. Bila kembang, baunya sangat busuk, macam bangkai. Pokok ni sanak-saudara dgn Rafflesia yang banyak kat Sabah tu.

Sekian saja lawatan sosial sambil belajar kali ini.........jumpa lagi!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :