Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

MY PRECIOUS

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, 2 December 2008

Apa kami buat minggu lepas?


Minggu lepas kami diajak oleh Asad dan isterinya utk supper. Makan sup ayam panas. Tapi ayamnya dicarik2 macam ayam utk soto. Kuahnya macam kuah utk mihun sup tapi pekat sebab letak tepung jagung. Cara makannya ialah dengan meletakkan setitik dua kicap cair, lada sulah, cuka dan cili. Kata geng2 Pakistan ni, ini adalah makanan tradisional mereka ketika musim sejuk.


Hari Ahad, aku ke MSD dengan Ida dan Sufi. Alia makan kuih Melayu. 3 biji aku beli, dia makan 2.5 biji. Not bad for a picky eater. Aku makan kueytiau goreng dan bungkus nasi kerabu. Nasi kerabunya sedap, ada 2 ketul ayam percik lagi. Lain kali kalau aku pegi MSD aku nak makan nasi kerabu lagi la.
Gambar ni adalah uniform Alia kat rumah. Dia suka sangat pakai baju princess. Takpun swimming suit. Tu je la uniform dia kat umah.


2 comments:

sheri said...

hehe..cantik uniform rumah... mama dia pun pakai uniform sama tak kat rumah?? ;p

Asmida said...

oh, mama dia pakai ala2 cam tu jugak tapi versi beriman sikit....insaflah wahai anakku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :