Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

MY PRECIOUS

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, 13 September 2010

Koboi sudah mariiiiiiiiiiiii!

9 Julai 2010
Sekolah ALia menganjurkan Prom Night (kecik2 dah ada prom!) dengan temanya "Wild Wild West". Majlis ni sempena penutup sesi persekolahan 2009/1010 yang tamat sekitar Julai. Maka ibunya ini sibuk la mencari costume yang sesuai dengan tema. Alia Si cowgirl Melayu ni pada mulanya muka masam, tak mau pakai seluar koboi sebab kata dia, budak lelaki je pakai seluar. Dia nak skirt. Puas le memujuk sakan petang tu. Tengok muka dia masam....

Bersama Dania, geng kamceng kat Silwood.

Lepas majlis...... senyum sakan, siap posing lagi!

2 happy customers...they had such a great time at the prom.

Senyum puas hati.


2 Julai 2010
Alia took part in the egg and spoon race, lari dan lari berhalangan during Sport's Day. Asyik2 dapat nombor 2 dan 3, tak pernah jadi juara. Ok la....not bad. Tapi pasukan Alia (Rumah Hijau a.k.a Pine) jadi juara! Yahoooo!!!

Nampak Alia yang cinonet kat depan sekali tu? Yang letak benda macam saji atas kepala tu?

Her konon-kononnya 'lucky bunny'.

Alia n Dania.

Ni antara aktiviti-aktiviti Alia bersama Dania sebelum Dania balik Pakistan. Dania ni rajin melayan Alia, tu yang Alia happy berkawan dgn dia. Babai my fren...'til we meet again............



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :