Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

MY PRECIOUS

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, 13 September 2010

Sambutan Raya di Staines Sailing Club

Sambutan raya tahun ni sangat meriah. Kami buat di Staines Sailing Club. Tempat ni ada pemandangan yang sangat cantik. Memang best. Seperti biasa, tumpuan adalah pada makanan. Ada macam2. Kami sewa tempat tu dari pagi sampai 7pm. Apalagi, puas la makan2 sampai nak pecah perut.

Ladies only, yea....

Anak2 pulak.....

Kaum bapak pun ada............

Pakar pengibas sate. Kenyang la kami makan sate hari tu. Ada 300 cucuk semuanya. Sebab macam2 makanan ada, sendat perut woooooooo.

Makanan wajib semasa hari raya - sate, ketupat nasi, lontong, lemang dan rendang.

Siap ada wau, youuuuuu...macam kat Msia pulak.

Murtabak, pulut kuning, nasi dagang, gulai ikan, nasi minyak, ayam masak merah, rendang ayam.

Pecal, rojak mee, nasi beriani, wajik.

Kuih Melayu, kuih org putih, biskut ...

Kacang dan kerepek.

Cendol pun adaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Memang puas hati la kami beraya hari tu. Cuaca pun cantik sangat. Alhamdulillah.

Walaupun jauh dari sanak-saudara, kami tidak terasa sangat kerana kami di sini agak rapat. Semuanya baik-baik belaka. Susah-senang kita, merekalah yang membantu. Terima kasih kepada semua. Hugs n kisses dari As dan Alia.

Selamat Hari Raya!!!!


6 comments:

atie said...

Memang memang dengan makanan tu as, hihi.Selamat hari raya dari kaktie.Kuatkan semangat k....

atie said...

Memang memang dengan makanan tu as, hihi.Selamat hari raya dari kaktie.Kuatkan semangat k....

3yearshousewife said...

Ha mmg pun raya kat sana happening apa. Bab2 makan tu takde yg kurang la kan. Correction ek, raya kat sini takde wau kecuali kat hotel je la.

en_me said...

meriahnyerr beraya kanns..

Asmida said...

K Tie,

selamat hari raya! Kat Msia mesti lagi meriah, kan.

en me,
memangg....seronok.

Asmida said...

K As!!!!

Lama tak dgr kabar.
Kita mmg raya kat hotel, sebab tu ada wau, hehehhe. Acah je. Betul la kan. Mana ada wau kat umah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :