Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

MY PRECIOUS

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, 13 September 2010

Memenuhi Jemputan Berbuka Puasa

Sempena bulan puasa hari tu, banyak majlis buka puasa kat sini. Macam kat Msia jugak, kami kat sini pakat-pakat dan gilir-gilir menganjurkannya. Boleh dikatakan 2-3 kali seminggu ada jemputan. Jarang la aku masak sebab selalunya lepas majlis, kami tapau2 pulak.

Kat sini, majlis buka puasa selalunya buat kat rumah je. Maklum la...perantau. Mana ada buat kat hotel2 cam kat Msia, kan. Tapi ok la. Dapat la jugak merasa kemeriahan berbuka puasa bersama kawan2.





Walau tak dapat pegi Bazaar Ramadhan (waaaaaaaaaaaa....sedih) tapi terubat la jugak kerinduan bila berbuka puasa bersama kawan-kawan yang senasib ni. Semoga berjumpa lagi Ramadhan al-Mubarak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :