Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

MY PRECIOUS

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, 10 November 2008

Aktiviti di Kampus

















Kat Silwood Park ni memang banyak aktivinya. Cuma aku je yang tak selalu ikut. Bukannya tak nak ikut tapisusah sikit la kalu dah jadi ibu ni. Kena utamakan anak dulu. Kalau aktiviti yang ala2 kekeluargaan, yang boleh bawak anak tu aku ikut la. Contohnya ialah BBQ, International Night, Pizza Night etc. Lain2 tu aku bagi kat budak2 bujang je la. Kalau BBQ, budak2 Pakistan tu beli daging2 halal. So seronok la makan puas2. Pizza pun macam tu. Selalunya kami yang Muslim ni dapat yang best2 sebab Tariq yang belikan pizza kat Domino's. Dia keja kat situ. Alia suka sebab dia dapat jumpa kawan2 dia-Dania dan Jaja. Aku suka sebab dapat makan best. Hahaha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :