Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Monday 10 November 2008

Madame Taussade




















Aku ke Madame Taussade memandangkan Dila nak sangat pegi tempat ni sebelum balik Malaysia. Aku bukan tak nak pegi tapi tiketnya mahal giler. Nasib baik aku dapat tau pasal 2 for 1 offer. Jadinya aku bayar utk sorang tapi masuk 2 org dengan syarat kena pegi London naik train. So aku bawak la Dila ke sana. Ramainya orang, beratur panjang giler sampai ke Manchester (melebih-lebih pulak). Aku dah menyampah dah. Tiba2 petugas kat pintu tu suruh aku masuk dulu, cut the queue. Aku pun heran kenapa. Rupa-rupanya sebab aku bawak pushchair. Sapa2 yang bawak pushchair diberi keutamaan. Alia tertidur kat dalam pushchair tu, kepenatan. Tips utk semua: Kalu nak masuk cepat, tak mau beratur bawak le anak anda hehe....Dia nampak ada budak je/pushchair, terus dia bagi masuk dulu. Yahooo...

Kat dalam pun ramai org sangat2. Nak amik gambar pun berebut-rebut. Kira nasib la. Banyak gambar blur sbb berebut. Aku cari penyanyi kegemaran aku- Britney. Aih, sampai ke sudah tak jumpa. Bila aku tanya petugas tu, dia kata Britney dah dihantar ke US. UK pinjam je patung Britney tuh. Aiseh, penat je aku datang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :