Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Monday 10 November 2008

Snow datang awal



Aku memang menantikan snow memandangkan ramalan cuaca menyatakan malam ni salji akan turun. Tunggu punya tunggu akhirnya aku tertidur. Esoknya bangun pagi, aku dikejutkan oleh panggilan telefon oleh Ida. Dia cakap "K As, kat sini salji tau!". Aku cepat2 bukak tingkap. Sah!! Salji dah turun. Alia seronok. Terus pegi ambil gloves dan boot. Tapi aku tak bagi dia main lama-lama sebab nak kena hantar dia ke rumah Maswa. Lagipun salji dah settled, bukan tengah turun. So tak best sangat nak main-main. Lagipun pagi ni aku kena pegi South Kensington, ada kursus. Kata sv aku, tak pernah lagi Snow bulan Oktober, memang jarang2 berlaku ni. Krisis iklim...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :