Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

MY PRECIOUS

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, 10 November 2008

Carvival




Carnival ni dah lama, masa bulan puasa hari tu. Aku dan Sofia bawak anak masing-masing sebab nak bagi budak-budak ni happy. Kami masuk pertandingan buat costume pakai kertas. Ramai yang puji kreativiti aku buat kipas atas belakang alia. Macam costume raja-raja zaman dulu. Hehehe. Seronok budak2 tu. Makan macam2 jenis kek, main games, ada nyanyi2 lagi. Aku ngan Sofia dok telan air liur tengok makanan sedap2. Puasa beb...pastu Sofia cakap kita bawak balik la ye. Terliur sangat la. Aku pun apalagi setuju sangat. Dengan liciknya kami buat konon2 budak2 tu punya makanan. Simpan sebab tak habis. Sebenarnya simpan utk ibu-ibu yang kelaparan nih.

1 comment:

Clan Spinal of the Kings said...

para que tengas un comentario, soy elias mi msn es: genius_elias@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :