Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Monday 10 November 2008

Alia dan Ayah

Ni gambar Alia bersama ayahnya pada malam suami aku nak balik Malaysia, Febuari 2008. Masa ni, kawan aku, Taufek kat University of Surrey, teman aku hantar suami aku ke Heathrow. Maklum la, aku tak biasa lagi bawak keta kat UK. Masa tu Dila ada lagi ngan aku. Lepas hantar Taufek, dalam perjalanan balik tu ada accident pulak so jalan tutup. Masa tu kat dalam hutan mana tah. Ada satu lorong je. Aku dah la tak tau jalan. Nasib baik ada Tomtom. TomTom tu pun mati kutu, asyik tunjuk jalan yang tutup tu sebab memang ada satu jalan je kat situ. So kami redah je mana2 jalan yang ada, lalu belakang rumah orang. Nasib baik lepas tu TomTom jumpa jalan alternatif. Alhamdulillah, dalam jam 10 malam aku sampai rumah dengan selamatnya.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :