Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

MY PRECIOUS

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Sunday, 23 November 2008

Christmas Fair










Semalam, sekolah Alia anjurkan Christmas Fair. Aku sampai kat sekolah dia 30 minit sebelum acara tamat. Seronok jugak sebab banyak aktiviti utk kanak-kanak. Alia dapat hadiah buku dari Santa, pegi face painting, makan kuih-muih dan jumpa kawan-kawan. Ada satu acara tu, anak2 pilih hadiah utk ibu bapa. Macam-macam barang disediakan atas meja. Selepas pelajar pilih hadiah (kena bayar 1 pound), cikgu akan tolong pelajar balut. Lepas tu pelajar hadiahkan pada ibubapa. Pandai pulak Alia pilih hadiah utk mamanya. Nak tau apa? Tengok kat bawah.
Jeng jeng jeng......!!!




Skincare set terdiri daripada body wash, body scrub,body lotion dan hand cream. Pandai anak aku ni...... Lepas tu: face-painting. Alia nak muka harimau. So lihatlah aksi2 Alia semasa disolek. Lepas dah habis semua tempat kami jelajahi, kami pun balik. Harimau tertidur keletihan dalam kereta.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :