Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Monday 10 November 2008

Ofisku

Kali ni aku nak tunjukkan ofis aku. Gambar kat tepi ni work station aku. Patut dalam bilik ada 3 org. Sarah tu org UK, duduk kat East London. Umurnya 35 ke atas kot. Dia jarang2 ada kat bilik sebab rumah dia jauh. So dalam seminggu dia datang1-2 kali je. Sorang lagi tu Alicia, budak Sepanyol. Memang budak lagi. Comel orangnya. Dia datang bawah biasiswa Erasmus. Buat projek setahun je. Aku rasa dia baru abis degree kot. So kiranya bilik ni aku la mendominasinya. Suka la aku kalau dua2 orang tu takde. Boleh aku buat bilik tu macam harta sendiri. Tengok tu, telefon atas meja aku. Macam harta aku sorang je. Hahaha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :