Have a break

SELAMAT DATANG

Welcome readers,
Saya menghargai kunjungan anda. Let's get connected and see the world through each other's lenses.

MY PRECIOUS

FARAH ALIA

Lilypie Kids Birthday tickers

FARAH ADIRA

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, 10 November 2008

Buka Puasa

Bulan puasa hari tu aku ajak geng2 Pakistan datang buka puasa rumah aku. Budak2 tu selalu ajak aku buka puasa kat tempat diorang. So kali ni sempena bulan Ramadhan, aku ajak diorang pulak. Banyak jugak aku masak-nasi beriani, kari ayam, sayur, sphaghetti bolognaise, nasi goreng (sebab aku risau nasi beriani tak cukup), roti canai segera, kek, kuih raya adik aku Yana kirim dari Malaysia. Lepas tu Dr Khalid bawak sebekas besar pakoras (kuih traditional Pakistan, macam jemput2 tapi agak keras dan pedas). Seronok la tengok diorang makan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anda adalah pelawat yang ke :